Sunday, February 10, 2008

Kau Yang Tak Mengerti


SINOPSIS :

Aku pernah bertanya kepada diriku sendiri, mengapa tidak ku putuskan sahaja perhubungan yang sia-sia dan menyakitkan ini. Namun aku enggan memikirkan kesudahannya walau jauh di lubuk hatiku telah tersedia jawapannya. Aku pasrah dalam menghadapi segalanya walau bukan ini jalan yang ku pilih ... ia sudah ditakdirkan. Dalam sedar aku cuba menyirat luka-luka di hati yang aku sendiri sedar sinar bahagia bersamanya kian malap. Apa lagi tinggal untukku di bumi yang serba asing ini selain dia yang ku harapkan menjadi pelindungku biarpun hatiku tidak pernah mengakui bahawa aku akan selamat di dalam dakapannya yang kian jauh dan jauh ...

PROMO - DIALOG :

“Kau ingin berasamara dengan aku, kan? Aku akan berikan. Sudah lama kau tunggu, bukan? Kau tetap akan dapat dan aku tak kan rugi apa-apa.” Afroz Mazher terus mencemari wajah Eleanur Aqilla dengan setiap ciumannya. Eleanur Aqilla mula meronta ketika bibir Afroz Mazher mencecah ke pangkal leher dan mula menuruni ke dadanya.

“Apa ni, tuan? Saya tak minta untuk berasmara dengan tuan. Lepaskan saya! Ami tuan yang lebih-lebih, apa lagi yang mampu saya katakan untuk menutup hakikat yang sebenarnya. Tolong jangan perlakukan saya sebegini, tuan!” Semakin kuat Eleanur Aqilla meronta, semakin kuat nafsu rakus Afroz Mazher memuncak. Air mata Eleanur Aqilla juga sudah pun merembes dengan lajunya ketika tubuhnya separuh terdedah.

“Engkau yang buat aku tidak tahan. Sekarang, aku akan selesaikan apa yang telah aku mula. Jangan bimbang sayang, aku akan berikan sepenuh kepuasan pada kau sehingga kau tak terfikir untuk menikmatinya dengan lelaki lain.” Senyuman yang terukir di bibir Afroz Mazher begitu menjengkelkan Eleanur Aqilla. Buat seketika, Eleanur Aqilla terfikir dirinya bagaikan seorang pelacur disaat itu. Dia tidak ingin berasmara dengan tubuhnya yang dijamah sebegitu rupa.

“Aku tidak ingin kepuasan yang kau tawarkan. Lepaskan aku! Tolong jangan jadikan aku sebagai pelacur. Lagipun, kau telah janji tak akan menyentuh tubuhku. Kenapa dulu kau boleh tahan nafsu kau ... tetapi tidak lagi sekarang? Aku tidak ingin menjadi milik kau sebegini rupa, sedangkan di hati kau tidak pernah mengiktirafkan aku sebagai isteri, walaupun hubungan kita sememangnya halal di sisi agama. Aku hanya rela menjadi milik kau setelah kau rela menerima kehadiran aku sepenuhnya. Kenapa lelaki hanya pandai menabur janji tetapi tidak pandai mengotakannya?” Raungan Eleanur Aqilla yang semakin kuat membuatkan nafsu berahi Afroz Mazher ...

No comments: